Η KOGEF (Ομοσπονδία Τουρκοκύπριων Φοιτητών και Νεολαίας) ήταν νεολαιίστικη οργάνωση που δρούσε στην Τουρκία στα μέσα προς τέλη της δεκαετίας του 1970 και τα στελέχη της οποίας, Οζέρ Ελμάς, Ερτζάν Τουρκούτ, Μεχμέτ Ομέρ, Μουσταφά Ερτάν, Μουχαρέμ Οζντεμίρ και Σαντίκ Τζεμίλμ δολοφονήθηκαν από τους Γκρίζους Λύκους για την αντιιμπεριαλιστική και αντικατοχική δράση τους και υπέρ της επανένωσης της Κύπρου.


