Η ΠΕΟΜ εκφράζει την έντονη δυσαρέσκεια της για την κατάσταση που επικρατεί στο Λύκειο και την Τεχνική Σχολή Πόλεως Χρυσοχούς. Αναλυτικά καταγράφουμε ότι:
Κατά την φετινή σχολική χρονιά δεν θα λειτουργήσει στην Α’ τάξη ο κλάδος των Δομικών Έργων. Φέτος υπάρχουν μόνο τρία τμήματα: 2 στην Γ΄ Τάξη (ένα θεωρητικής κατεύθυνσης και ένα πρακτικής) και ένα στη Β΄ Τάξη (θεωρητικό).
Πριν τρία χρόνια (δηλ. τη σχολική χρονιά 2013-14) τα τμήματα ήταν έξι – δύο ανά τάξη. Φέτος δεν κατέστη δυνατόν να δημιουργηθεί τμήμα στην Α΄ Τάξη – είχαν επιλέξει τη συγκεκριμένη κατεύθυνση 5 μαθητές- και μετά από απόφαση του Υπουργείου Παιδείας το τμήμα διαλύθηκε.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι παρά τις επανειλημμένες εκκλήσεις και ενέργειες τόσο του συνδέσμου γονέων όσο και των μαθητών στο συγκεκριμένο σχολείο, το Υπουργείο Παιδείας δεν προέβηκε στις απαιτούμενες ενέργειες για τη δημιουργία τμήματος μάλιστα παρότρυνε μαθητές που ήθελαν να ακολουθήσουν τον συγκεκριμένο κλάδο, να το πράξουν ακολουθώντας την ίδια κατεύθυνση στην Τεχνική Σχολή Πάφου ή συνεχίζοντας τη φοίτηση τους στο Λύκειο.
Σε μια άλλη εξέλιξη η διεύθυνση Τεχνικής Εκπαίδευσης έχει ζητήσει ήδη από την Επιτροπή Εκπαιδευτικής Υπηρεσίας να στείλει δύο πολιτικούς μηχανικούς και να προχωρήσει σε άλλες διευθετήσεις για να αντιμετωπιστεί μερικώς η κατάσταση.
Παρά όλα αυτά και ενώ το σχολείο λειτουργεί εδώ και δύο εβδομάδες, οι μαθητές των δύο τμημάτων των τελειοφοίτων δεν έχουν κάνει ακόμα μάθημα του κλάδου, την ίδια ώρα που μαθήματα αυτά είναι εξεταζόμενα στις Παγκύπριες Εξετάσεις. Σ’ όλες τις ώρες που αναλογούν για τα μαθήματα του κλάδου, οι μαθητές, βρίσκονται στην αυλή του σχολείου χωρίς να παρακολουθούν μαθήματα. Ενώ ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς παρατηρούνται και στους κλάδους των Γραφικών Τεχνών και της Γεωπονικής.
Καλούμε για μια ακόμη φορά το Υπουργείο Παιδείας να αρθεί στο ύψος των περιστάσεων επιλύοντας τα συγκεκριμένα σοβαρά ζητήματα προς όφελος των μαθητών , των εκπαιδευτικών και των γονιών. Είναι αδιανόητο οι μαθητές της Τεχνικής Εκπαίδευσης που φοιτούν μάλιστα σε ένα απομακρυσμένο σχολείο να αντιμετωπίζονται σαν πολίτες δεύτερης κατηγορίας.
Φαίνεται ότι οι διακηρύξεις του Υπουργείου Παιδείας για ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση και επίλυση όλων των ζητημάτων πριν από την έναρξη της σχολικής χρονιάς είναι για ακόμη φορά κενές περιεχομένου.
27.09.2016
